تداوم حمایت‌های معنوی -سیاسی ایران از ملت و مقاومت فلسطین
در گفت‌وگوی تلفنی امیر عبداللهیان و هنیه اعلام شد

تداوم حمایت‌های معنوی -سیاسی ایران از ملت و مقاومت فلسطین

منابع فلسطینی از یورش مجدد صهیونیست‌ها به مسجدالاقصی خبر دادند.
منابع فلسطینی از یورش مجدد صهیونیست‌ها به مسجدالاقصی خبر دادند.
کد خبر: ۱۴۰۳۳۸۴

به گزارش جام جم آنلاین، منابع فلسطینی از یورش مجدد صهیونیست‌ها به مسجدالاقصی و تشدید تدابیر امنیتی پلیس رژیم صهیونیستی در قدس اشغالی در آستانه برگزاری سومین نماز جمعه ماه مبارک رمضان در این مکان مقدس خبر دادند.

تعداد بازدید : 19

منابع فلسطینی از برگزاری تجمع در محوطه‌های مسجدالاقصی به دنبال نماز صبح در محکومیت اقدامات اشغالگران خبر دادند.

این منابع از درگیری هایی خبر دادند که هم اکنون در مسجدالاقصی جریان دارد.

منابع فلسطینی اعلام کردند که پلیس رژیم صهیونیستی از سمت باب المغاربه به مسجدالاقصی حمله ور شده است.

«ابوحمزه» سخنگوی نظامی سرایا القدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین اعلام کرد: مقاومت عهد و پیمان خود را با قدس و ساکنان قدس نشان داد و به پاسخ مبارک خود به حملات ادامه می‌دهد.

وی افزود: سیف القدس در همه عرصه پابرجاست و جهاد ضد اشغالگران اسرائیلی ادامه دار خواهد بود.

هزاران فلسطینی امروز جمعه با وجود محدودیت‌های رژیم صهیونیستی علیه نمازگزاران برای ورود به مسجدالاقصی، نماز صبح را در این مسجد مقدس اقامه کردند.

هنیه: در برابر جنایات ساکت نخواهیم ماند

«اسماعیل هنیه» شامگاه دیشب پس از دیدار با رهبران گروه های فلسطینی در بیروت خاطر نشان کرد: تاکید می‌کنیم که ملت و گروه‌های مقاومت فلسطین هرگز در برابر این جنایات وحشیانه ساکت نخواهند نشست.

هنیه گفت: دشمن صهیونیستی را از ادامه تجاوز به مسجد الاقصی برحذر می‌داریم. این تجاوزات خطری نه فقط برای فلسطین، بلکه برای کل امت اسلامی و عربی است.

اسماعیل هنیه حملات وحشیانه اشغالگران اسرائیلی به مسجد الاقصی را به شدت محکوم کرد و آن را جنایتی بی سابقه علیه امت اسلامی و مقدسات آن خواند.

وی همچنین اظهار داشت که بر ادامه راه مقاومت و دفاع از مسجد الاقصی با همه راهکارهای ممکن تاکید داریم و هرگز به دولت اشغالگر صهیونیستی اجازه نمی‌دهیم طرح یهودی‌سازی قدس و تقسیم مسجد الاقصی را پیش ببرد.

رئیس دفتر سیاسی حماس جامعه بین الملل، سازمان همکاری اسلامی و اتحادیه عرب را به عمل به مسئولیت های خود و تحرک فوری برای نجات قدس از یهودی سازی و مسجد الاقصی از تقسیم و پایان دادن به تجاوزات و جنایات اشغالگران اسرائیلی علیه سرزمین و مقدسات فلسطین دعوت کرد.

اسماعیل هنیه همچنین خواستار تحرک فوری امت اسلامی و عربی و تمامی آزادگان جهان برای حمایت از قدس، فلسطین و مسجد الاقصی فراخواند.

هنیه بر ضرورت وحدت و یکپارچگی گروه های مقاومت برای رویارویی با اشغالگران اسرائیلی تاکید کرد و گفت اولویت کنونی مقامت در برابر رژیم اشغالگر است و وحدت ملی و مقاومت تنها راه پیروزی و شکست دشمن صهیونیستی است./تسنیم

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها